VICENÇ MARQUÈS I SANMIQUEL

Bloc d'en Vicenç Marquès i Sanmiquel, per a escriure-hi quatre coses mal dites o ben dites i que poden agradar a tothom, o no.

dimecres, 13 de febrer del 2008

PASTISSOS? NO, GRÀCIES


Feia molt de temps que no posava els peus en una pastisseria. Des del diumenge passat, no penso posar-los mai més! Ja no es poden ni comprar pastissos per postres, de cars que són!
El diumenge passat se’m va ocórrer entrar a la Pastisseria Sallés del carrer Escola Industrial, 15 de Sabadell, per comprar postres per a quatre persones.
Vaig preguntar si tenien allò que no sé per què anomenen «braç de gitano» (ves quina culpa hi tenen els gitanos!), i em van respondre que per a quatre persones l’havien de fer expressament. Que si m’esperava cinc minuts me’l podien fer. Vaig respondre’ls-hi que sí, que m’esperava cinc minuts.
Van ésser puntuals amb el temps pactat, però s’ho van cobrar! A fe de Déu que s’ho van cobrar, l’haver-lo hagut de fer expressament!
De 590 grams de pastís (braç de crema) me’n van fer pagar 16,23 €!!! (2.700 de les antigues pessetes!!!), o el que és el mateix, que els «braços» en aquella pastisseria els fan pagar a 27,50 € el quilo, (o sigui 4.576 de les antigues pessetes!!!) No se’n donen vergonya de vendre aquest producte a aquest preu tan abusiu?
I el que és més greu, és que un cop repartit el «braç» per a quatre persones, les racions varen ésser molt minses. Res de tornar a repetir de postres! La pastisseria en qüestió, amb el preu que me’n van fer pagar, ja m’hagués pogut regalar una lupa per a poder veure las racions un xic més grans!
Francament, em vaig sentir estafat i robat amb premeditació i traïdoria! Perquè si m’haguessin dit el preu abans d’adquirir el producte, és ben segur que no l’hagués comprat.
I posat telefònicament en contacte amb el Gremi de Pastisseria de Barcelona i Província, em van fer saber que els preus són lliures. Collons! En el meu cas lliures i abusius!

1 comentari:

Josep ha dit...

Gustau
No es pot anar de "ric" pel mon, cal primer preguntar preus i si el producte i el preu et semblen be, doncs endavant i a gaudir.
Salut...!!!!

Dades personals

La meva foto
Sóc un jubilat de 67 anys amb ganes de viure i veure coses. Sóc xerraire de mena. M'encanten tota mena de tertúlies, ja sigui a la ràdio, a la televisió o en un típic i tranquil carreró de qualsevol petit i tranquil poble.